16 Nisan, 2010

30.Hafta Rakibimiz: Gaziantepspor / Ozan'ın Dönüşü


Uzun zamandan sonra Bursasporum'u evimizde izleyeceğim için tatlı bir heyecan yaşıyorum kendi çapımda..
Maçın Bursasporumuz için önemi de herkes tarafından biliniyor zaten..
Fenerbahçe ile Beşiktaş'ın birbirleriyle oynayacakları haftayı 3 puan ile kapatarak Ali Sami Yen'e elimiz güçlü gitmek çok büyük bir avantaj sağlayacaktır bize..

Başlıkta da belirttiğim gibi bu maçta dinlenmiş Ozan İpek'in büyük fark yaratabileceğini düşünüyorum.
Özellikle sağ kanatta Volkan'ın getirdiği toplarda arka direkte çok etkili olabileceğini tahmin ediyorum, geçen hafta Sercan bu işi pek becerememişti ama Ozan bu görevi layıkıyla yerine getirecektir.
Ki karşısında oynaması muhtemel Serdar Kurtuluş'un hantallığını da gözönüne aldığımızda bu maç Ozan İpek'in maçı olacaktır bana göre.

Ozan İpek'in 11'e girmesiyle de Ertuğrul hoca tarafından kulübeye çekilecek isim yüksek ihtimal Pablo Batalla olacaktır.
Bana kalsa bu yumuşak Antep ortasahasına karşı Batalla büyük fark yaratır ama şu durumda Ertuğrul Sağlam kolay kolay ne Sercan'dan vazgeçebilir ne de Turgay'dan.

Geçen haftadan farklı olarak Ömer Erdoğan Zapo'dan formayı geri alır muhtemelen..
Tamam Zapo geçen hafta çok iyidi, bu hafta oynasa yine hocamızın yüzünü kara çıkartmaz ama Ömer Erdoğan savunmadan ziyade takımın duran top organizasyonlarında da önemli bir rol üstleniyor.

Football Fans Know Better

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder