12 Nisan, 2010

Ankara Emniyetini Anmak..


Yıllardır arkadaşlarıma inat emniyet teşkilatını her zaman savunmuşumdur.
Taa ki düne kadar..

Ben hiç hayatımda bu kadar beyne giden damarlarında tıkanıklıklar olan bir insan topluluğunu bir arada görmedim.

"Abi biz maça ne zaman gireceğiz" diye soran 15 yaşındaki çocuğu "Sana hesap mı verecem lan" diye niye coplar ki insan olan insan?

Ardından da belki de hayatında ilk kez maça gelen bir bayanın üzerine hangi akla mantığa hizmet köpek salar??
Tabi hayvanın ağzı kapatılmıştı ama o hanımefendiye yaşattığı korkuyu nasıl açıklayabilir bir insan?
Ya o bayan hamile olsa ve o an bebeğini kaybetse bunun hesabını kim verecek?
O 15 yaşında haksız yere dayak yiyen çocuğun psikolojisini hangi doktorlar düzeltecek?

Sen 7 bin kişiyi 2 kapıdan stada sokmaya çalış.
O kapılar da 10 dakika çalışıp 10 dakika bozulsun.
Maç başlasın taraftarın yarısı dışarıda kalsın, seslerini çıkarınca biber gazı sık.
1 kişiye 3 kişi elindeki coplarla gir.
Ardından yetmezse elindeki köpek milletin üzerine atlasın.
Sonra da biz Ankara Emniyetini ANI'larıyla anacakmışız.
Başka derdiniz ?

3 yorum:

  1. işte anadolu takımlarının görünmeyen çilesi budur. her deplasmanda aynı b.ku yaşıyoruz hepimiz. istanbul takımlarına olunca genelde medyada yer aldığından onlara daha temkinli davranıyorlar. ezilen yine biz oluyrouz. bizim paramızla maaş alan herifler bizim ağzımıza biber gazı sıkıyorlar yok yere. inan ulan arabadan diye otobüsün içine girip biber gazı sıkan polis mi dersin. biber gazı sıktıktan sonra sıraya geçin arama yapıcaz diyen heriflerden biber gazını yemiş sıraya geçemeyen topluluğun jop yemesi? emniyet teşkilatına hayır okuyorum her gün. 30 yıl sonra azalacağına inanıyorum bu olayların, inanmak istiyorum en azından. artık üniversite mezunu oluyor hepsi. belki daha insan olurlar eski abilerine göre. onlarda 30 sene içinde emekli olurlar belki. topluca taraftarlar birlik olup emniyete karşı protesto etmedikten sonra yapılacak birşey göremiyorum.
    sonra kuruluş yıldönümlerinde çiçek dağıtıyorlar aynı kazmalar. bırakın allaasen.

    YanıtlaSil
  2. Ankara polisi gerçekten çok berbat.. Aynı sorunları Gençlerbirliği taraftarları bile yaşıyor maalesef.. Eskişehirspor'a da aynı uygulamayı yaptılar.. Bursa polisini az çok biliyorum onları gördükten sonra bunları yaşayanlar gerçekten çok haklılar..

    YanıtlaSil
  3. Bursa polisi de sütten çıkmış ak kaşık değildir hiç bir zaman ama 19 Mayıs'taki gördüğüm manzaraları ben daha önce hiç bir yerde görmedim..
    Gerçekten ilginç..
    Her şeyi geçtim 15 yaşındaki çocuktan,gencecik bayandan ne istersin..

    YanıtlaSil