16 Kasım, 2009

Sen de mi DE NİGRİS (!)




Buraya ne zaman bir şeyler yazmaya niyetlensem, sabah sabah ölüm haberlerini okuyunca bütün hevesim kaçıyor...

Önce Enke "Niye be Enke" dedirtti bana...
Tam sınavlarım bitti birşeyler yazayım dedim baktım bizim Hikmet Şahin de vefat etmiş...
Hadi dedim hem Hikmet Şahin hem de Enke yazıları üst üste gelmesin, okuyunca moralim bozulmasın, yazmıyım buraya zaten üstünden iki gün geçti...

Önceki gün de Ankaragüçlü kardeşlerimizin asırlık çınar dediği Veli Necdet Arığ amcamızın 14 Kasım 2009 sabaha karşı vefat ettiği haberini okudum, Veli amcayı tanımıyordum ama onunla ilgili yazılanları okuyunca biraz içim burkulmadı değil...
Onunla ilgili bir şey yazmayı düşündüm ama baktım yine iki ölüm haberi üst üste gelecek hadi dedimyine neyse...


Bu sabah da okula gitmeden önce bizim dün oynanan Çanakkale Dardanel maçını izledim, tam bir şey karalamak için klavye başına geçtim ki, gördüğüm ilk haber De Nigris kalbine yenik düştü...Futbolculuğu çok beğendiğim, geçen devre arası Bursasporumuza gelmesi için forumlarda bi taraflarımı yırttığım bir adamdı...
O da Enke gibi çok genç yaşta veda etti hayata...
Hatırladığım kadarıyla Ankaragücü'nden ayrılırken kalp rahatsızlığı nedeniyle futbolu bıraktığı söylenmişti, kendisini Larissa kadrosunda görünce de şaşırmıştım oldukça...
Arkadaş madem rahatsızlığın var ne diye zorluyorsun şansını...
Oynadığın takım da afedersin ama 35'lik Tümer'in yıldız olduğu Larissa...

Sonuç olarak 3 değerli adam artık yoklar futbol dünyasının içinde...
Hepsinin toprağı bol olsun mu denir ne denir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder