18 Kasım, 2009

A2 takımı üzerinde...

Maçın tekrarını izledim de maç baskılı oynayan bizim takım, pozisyonlara girip goller atan yine bizim çocuklar...
Son 5 dakikada nasıl böyle yürüyecek halleri kalmıyor anlamak güç...
Bunda hoca Tahsin Tam'ın da payı büyük...
Kalecimiz zaten evlere şenlik...
Savunmamız da Anıl Sarak oynuyor 1.90 boyuyla, o da sezon başı kampına katıldı ama ondan pek bir cacık olacağını zannetmiyorum...

Bir de sezona şampiyonluk parolasıyla Başladık şaka gibi...
Oynayan çocuklara bakıyorum geneli 91-92 doğumlu, yani geçen yılın DSGL takımı, İçlerinde 1-2 tane 90 doğumlu adam var, 1-2 tane de 93 doğumlu....
Lider olan Beşiktaş'a bakıyoruz 87 doğumlu Can oynuyor ileride,
Geride de başka bir 87 doğumlu Gökhan...
Ayrıca U17 de U19 oynayan çocuklar da değerlendiriliyorlar burada...
Galatasaray'a bakıyoruz, Serkan Kurtuluş, Alparslan Erdem, Emre Çolak, Serdar Eyilik gibi A takıma zaman zaman çıkıp inen çocuklar sahaya çıkıyorlar...

Ama bizim A takımda şans bulamazlarsa burda oynayıp maç eksikliklerini giderirler dediğimiz hiç bir oyuncumuz yok ortalıkta....
Ee böyle olacaksa niye katıldık ki biz bu A2 ligine, boşu boşuna bu kadar masraf...

Sakatlıktan çıkan genç oyuncularımızın (Eren-Serdar-Sercan) burada oynamalarını bekliyordum ben...
Mesela Glasgow'dan İsa Bağcı diye bir adam geldi, referanslar falan müthiş, ee nerde bu adam...
Tahminime göre A2 hocası Tahsin Tam oynatmıyor çocukları onla idmana çıkmıyorlar diye, çünkü Eren de girmiş geçen hafta kadroya ama 60'tan 70'ten sonra alıyor ancak oyuna...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder