21 Kasım, 2009

Gaziantepspor:0 Bursasporumuz:1


Çok stresli bir maçtı bizim için...
Antep iyi başladı maça, ilk yarıda golü bulsalar maçı çevirebilir miydik diye soruyorum kendime de , çok zor olurdu herhalde...

Maçtan önce yazmıştım Ertuğrul Hoca " 1 Puan Bizi Kesmez" diyerek ayak yapıyor diye...beni de yanıltmadı hoca ve takım, Antep'e önce yenilmemek için gittiğimiz daha ilk dakikadan belli oldu zaten...Ki bence de hoca sonuna kadar haklıydı, sonuçta Antep yabana atılacak bir takım değil, olası bir mağlubiyette şehirden yükselecek çatlak sesleri de tahmin edebiliyorum az çok...

65.dakikada Olcan'ın atılması o dakikaya kadar uyku modunda olan takımımızda İvan Ergiç ve Batalla'nın da daha fazla boş alan bulup, etkili olamalarıyla beraber bir galibiyet isteyen takım havası oluştu...

Nitekim 70. dakikaya kadar o 7-8 dakikalık bir zaman aralığında ikisi Batalla biri Ergiç olmak üzere 3 pozisyon bulduk...
80. dakikada Kirita girdi oyuna ve Mahmut' un da ikramıyla golü buldu kendisi ilk topla buluştuğu anda...

Golden sonra yine galibiyeti koruma psikolojisi ile geriye çekilme oldu takımımızda, Antep de biraz şuursuzca da olsa üzerimize geldi, Batalla-Veli değişikliği de skoru koruma adına yapılan bir hamleydi zaten...

Ben Sercan'la kontra bulup ikiyi bulacağımızı düşünüyordum ama hazır değildi o da...
Bidiğimiz Sercan yani sahada...

Neyse Galatasaray maçına kadar toparlanacağını ümit ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder