03 Kasım, 2009

Ayrılmayı Düşünmüyorum!!!



Ertuğrul Sağlam bugün Bursamızın tarihi okullarından Tophane EML' de düzenlenen panele katılmış...Milli takım ile ilgili sorulan soruya verdiği cevap aynen şöyle...

“Ben Bursa`da ve Bursaspor`da görev yapmaktan mutlu ve huzurluyum. Buradan ayrılmam için bir neden yok. Kesinlikle ayrılmayı düşünmüyorum.”


***Umudum Ertuğrul Hocamız' la Bursasporumuzun birlikteliği uzun yıllar sürsün...
Takım iyi giderken her şey toz pembe ama 3 maç ardı ardına keybedince neler olur çok merak ediyorum...
Şahsen biz Türk futbol destekçisi olarak bazı şeyleri aşamadığımızı düşünenlerdenim...
Herkesin teknik direktör olduğu bu ülkede o işi yapmak gerçekten yürek ister...

***Bu akşam Beşiktaş'ın Wolfsburg'a kaybettiği maçı futbolla ilgilenen çoğu kimse izlemiştir herhalde...
Ben dahil kaçımız ekran başına Mustafa Denizli'lik yapmadık ki...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder