19 Kasım, 2009

Bunlardan Adam Olursa...




Sercan Yıldırım ile Volkan Şen ayrı ayrı arabalarda,
video'yu çeken ise Volkan, ve kendisi kankasının yanında aşırı hızdan korktuğu her halinden belli,
Sercan ise kankasıyla saatin gece yarısını geçtiği bir zamanda son model arabalasıyla yarış halinde....

Her zaman söylerim paranın yüzü tatlıdır, parayla değişmeyecek adam çok azdır diye,
bu genç kardeşlerimiz de beni yanıltmadılar ve bi kaç sene öncesine kadar tesislere otobüsle gidip geldiklerini unutup son model arabalarıyla sidik yarıştırıyorlar otobanda...

Bursa' da bir milyona yakın çocuk var onların bulunduğu yerde bulunma hayaliyle yanıp tutuşan ama bu adamlar değerini anlayamıyorlar işte o kutsal formanın...

Gidip bir Okan Yılmaz abileriyle konuşsunlar da belki biraz ders çıkarırlar bazı şeylerden...
Ama bu kafayla giderlerse ben adam olabileceklerine ihtimal vermiyorum, ama inşallah yanılırım...

2 yorum:

  1. eğer dedikleri gibi sercan galatasaray'a giderse erir gider söylemedi demeyin.Şimdi bile ölçü tutturamayan herif istanbul takımında baş dönmesinden top mop oynayamaz.sercan'ı adam edecek iyi bir avrupa takımı lazım , böyle alacak ve işleyecek...

    YanıtlaSil
  2. Valla ben de bu video'yu izleyene kadar hep ümitliydim bu adamlardan ama harbiden, yıldız olabileceklerine ihtimal vermiyorum...

    Sercan'ın bir de o video'nun sonunda "nasıl koydum bilader" sözünde utandım resmen..

    Topçu olacak adam kendine bakar ama bunlar daha şimdiden hoppalık olaylarına sert girişler yapmışlar...

    İstanbul'da kimler kaybolmadı ki bu Sercan kaybolmasın...

    Dediğin gibi Avrupa takımı lazım, her şeyi öğretecek bu çocuğa aksi taktirde 4-5 seneye kadar unutulur gider...Biz de Mehmet Al vardı bi aralar Sercan'dan çok daha yetenekliydi, Trabzon'un kapısından döndü o da...
    Dönüş o dönüş Bank Asya'da takılıyor yıllardır, şu aralar Kayseri Erciyes'te olması lazım...

    YanıtlaSil