06 Kasım, 2009

12. Hafta Rakibimiz: Gençlerbirliği


İç sahada oynayacağız, geçen haftaki Antalya beraberliğinden sonra mutlak 3 puan parolasıyla çıkacağımız bir maç...

Gençlerbiriliği bana göre ligin kalburüstü takımlarından, sezonu da 6.-7.-8. gibi bitirirler bu sezon muhtemelen...Tabi Doll'u kovmazlarsa...
Cavcav'ın oyuncağı haline dönen topluluğu bir hocanın bu kadar çabuk takım yapmasını beklemiyordum açıkçası...

Buaralar karışık olmaları bizim en büyük avantajımız aslında bizim...
İki hafta önce falan oynansa bu maç 3 puan için çok zor derdim ama bu hafta ümidim bir hayli fazla...

Gençlerbirliği' nin 11' ini kestirmek de güç bu hafta...Kalede Serdar oynaycak mı oynayamaycak mı kesinlik kazanmış değil...
Serdar duygusal adamdır, oynarsa ne kadar kafası maçta olacak orası da ayrı bir soru işareti...
En büyük özelliği oyun konsantrasyonu olan bir kaleciyi ben olsam hayatta koymazdım takıma...

Savunmanın kanatlarında bu yıl üst düzey futbollarıyla herkesin dilinde olan Orhan Şam ile Aykut'un oynaması kesin gibi gözüküyor...Tabi bu iki adam savunma göbeğinde de görev alabilirler...Sonuçta hem İlhan Eker, hem de İvan Radeljic ağır adamlar...
İkisi aynı anda oynaması sıkıntı yaratıyor...Bunu Doll görmüş olmalı ki zaten son maçta İlhan'ı yanında oturttu...

Ortanın ortasına takıma sınıf atlatabilecek kalitede Harbuzi'yi aldılar...
Son maçlarda biraz durgun olsa da tehlikeli bir isim...şut da atıyor zehir gibi ara pasları da...
Harbuzi'nin yanında oynayabilecek benim tarzını Marco Aurelio'ya benzettiğim Tozo var...
Bir de daha defansif bir isim Cem Can...
Orta sahanın ortasını bu üçlü ile doldurmayı düşünecektir Thomas Doll...

Bu yıl adından sıkça söz ettiren Hurşit var bir de...
İki kanadının da hücum yönünü kullanabiliyor...
Oldukça çabuk ve kolay adam eksiltebilen bir adam...
Topla erken vedalaşabilse çok daha etkili olacak, bu konu da geliştirmesi gerekiyor kendini...Hurşit başımıza bela açabilir...dikkat diyorum ben...

Orta saha sağında Burhan'ı kesti geçen hafta hocaları, bu hafta orda kimi oynatacak merak ediyorum doğrusu...
Forvetlerden birini oraya kaydırıp bizim savunmanın dengesini bozmayı düşünmeleri yüksek ihtimal...Patiyo- Djite- Mustafa 3'lüsünden herhangi biri olabilir..

İleride de bu iyi bir sezon geçiren Kahe tek başına düşünülecektir...
Zaten maşallahı var iki kişilik mücadele ediyor...
Savunma oyuncularımızın bu adamın pres özelliğine karşı mutlaka kulakları çekilmeli...
Özellikle de kaptanımızın...

Muhtemel 11'leri...


........................Serdar


Orhan.........Radeljiç........İlhan.....Aykut


......................Cem Can
..........................................Tozo
.............Harbuzi
......................................................Hurşit
Mustafa
..........................Kahe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder