20 Kasım, 2009

13. Hafta Rakibimiz: Gaziantepspor (2)

Uzun zaman sonra ilk defa tam kadroyuz bu hafta...
Tabi artık çekik gözlüyü eksik olarak görmüyorum...

Kalemiz ve savunma dörtlümüzde herhangi bir değişiklik olmayacağı kesin gibi bir şey...
Gerçi Dardanel' le oynanan hazırlık maçında Tuna-Serdar Aziz ikilisi mükemmele yakın oynadılar, bu da bizim için bir avantaj, Zapo-Ömer ikilisinin de motivasyonunu bir kat daha arttıracaktır...

Savunmanın solunda Yenal iyileşmesine rağmen, kadroya alınmamış, Mustafa Keçeli de banko gözüküyor şimdilik, Ozan İpek denendi o bölgede ama bana tutmayacak gibi geldi o olay...
Çünkü Ozan her ne kadar güçlü bir oyuncu olsa da beli çok kalın, Dardanel' e karşı sırıtmadı ama çabuk bir kanat oyuncusu Ozan'a çok zor anlar yaşatabilir...

Orta sahanın ortasında Hüseyin- Ergiç ikilisi bozulmayacaktır muhtemelen...
Onların önünde Batalla da banko...Ama diğer 3 isim kim olacak çok merak ediyorum doğrusu...

Veli- Volkan- Turgay- Sercan- Ozan İpek 5' lisinden 3'ü tercih edilecek, Sercan'ı da bankolar arasına yazabiliriz aslında, geriye kalıyor 4, Turgay'ı da kesmez Ertuğrul Hoca, geriye kalıyor 3 isim ve 1 forma...

Son kararı hoca verdi mi bilmiyorum, iyi bir Volkan Şen çok güzel şeyler yapabilir aslında ama Volkan'ın da sağı solu hiç de belli olmuyor...
Özellikle Volkan'ın ben genelde sağ çizgide oynaması taraftarıyımdır ama bu maçta Serdar Kurtuluş'un ağırlığına karşılık sol çizgide de yıldızlaşabilir...

***Ne olursa olsun da 3 puan bizim olsun, sezon başından beri ilk defa bir maçtan önce bu kadar tedirginlik var üzerimde, futbolcularımızın üzerindeki baskıyı ise tahmin edemiyorum...

Hedeflerin bir anda büyümesi çok etkiledi takımımızı bana göre, umarım bu baskılı dönemi az hasarla atlatabiliriz...

Football Fans Know Better

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder