12 Kasım, 2009

Hikmet Şahin vefat etti!


Bir kaç gün önce silahlı saldırıya uğradığının haberini okumuştum ama durumunun bu kadar ciddi olduğunu tahmin etmiyordum doğrusu...

Kendisiyle iki yıl kadar önce tanışıp sohbet etme fırsatım olmuştu...
Lösemili ufak bir kardeşimizi yaşatabilme umuduyla başlatılan yardım kampanyasına bizim de katkımız olsun diyerekten , konuyu da Büyükşehir'in en yetkili kişisi belediye başkanımız Hikmet Şahin'e aktarmak istemiştim...

Randevu falan da almadan gittik bir arkadaşımla, makamında ziyaret ettik Hikmet başkanı, çok sıcak karşılamıştı bizi, çok da güzel dinledi, sonradan da yüklü miktarda para yardımında bulunmuştu Allah razı olsun...

Şu an ne o ufak kardeşimiz hayatta ne de Hikmet abimiz...
İkisinin de mekanı cennet olur inşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder