10 Ağustos, 2009

Sen neymişsin be hocam!!!


Geçen gün Lig Radyo dinliyorum ki kıymetli hocamız Güvenc Kurtar' ın iddiali acıklamaları dikkatimi çekti...


Gecen programda Herhalde Hugo Bross' un takımda fazla kalamayacağını düsündüğünden kendine Trabzon yolu yapıyordu...

Ona göre Trabzon taraftarı Türkiye' nin en iyisiydi...( hepsi futboldan cok iyi anlıyormus)...

Yattara ' yı ise Dünya yıldızı yapıp en az 15 milyon euro' ya satıcaktı....

Kalede de genc Onur' u oynatıp Fatih' i Trabzon'a getirmeye ikna edecekti...

Ayrıca bizim Bursa' daki son Trabzon maçını 100 kere oynasak 99 kere kaybedeceğimizi ama kendisinin maçı tek basına aldıgını ima eden cümleler kullandı...

İnsallah bunu duyan Trabzonspor camiası olası bir kötü sonucta Hugo hocanın kuyusunu kazıp Güvenç Kurtar ismini ortaya atmazlar...

Ben size Güvenc hocanın bize gelmeden önceki bombalarını paylasıyım...( beni de öyle kandırmıstı :))

İbrahim Öztürk & Ömer ikilisini Türkiye' nin en iyileri yapacaktı...

Takımı ilk 3' e çok rahat sokardı...( hoca görevdeyken tek galibiyet alabildik)

Hücum oynayıp rakibe sahayı dar edecektik...( oyuncuların en cok sikayet ettiği Güvenc Hocanın takımı çok defansif oynattığıydı )


Ve gecen yıl ortaya attıgı bomba haberden bir alıntı ...:)

" Aslında Fenerbahçe yönetimi, takımın başına Aragones'i getirmekle 1 yılı kaybetti. Bu kadar zengin kadro ile alınan sonuç ortada. Yağ var, un var, şeker var, irmik var ama helva yapan yok. Açık konuşuyorum, ben sezon başında bu takımın başında olsaydım, en az 10 puan farklı şampiyon yapardım. Bu kadar da iddialı konuşuyorum. Çünkü Aragones futbolu bilmiyor. Benim bilgi ve birikimim, tecrübem daha fazla ve de bu konuda tevazuya gerek yok"



Ve ulusal basında yer almayan fakat Bursasportv yöneticimiz Sayın Suat Paçacı' nın bizlerle paylastıgı Güvenc Hoca' nın kendisiyle bizden istifa etmeden önceki son sözü ...

"Ben bırakayım iki gözüm önüme aksın ki bu takım küme düser"



Dipnot: " Benim haddime değil tabi Türk futboluna emekleri geçmiş bir adamı elestirmek ama bu söylemlerini de yakıstıramıyorum sahsen o yaştaki bir insana..."

2 yorum:

  1. trabzon taraftarı türkiye'nin en iyisi mi , işte buna bi tarafımla gülerim ben...

    YanıtlaSil
  2. yorum yok...:)
    ben güvenc hocanın söylediklerini aktardım sadece...

    YanıtlaSil