10 Ağustos, 2009

Güle Güle Gökhan!!



Ertugrul hocayla yıldızı bir türlü barısmayan...ve gönderme kararı alınan Gökhan Güleç' in bu sezon ki alacağı garanti paraya karşılık bonservisini istediği...Kasımpasa ile de büyük ölçüde anlastıgını öğrendim...

Gecen yıl 28 maçta oynayıp 7 gol atan Gökhan' a katkılarından dolayı tesekkür ediyoruz...

Ben Gökhan'ın gol sansı olduguna inanıyorum...Ve takımda kalsaydı yine 5-10 gol arasında bir performans gösterirdi bana göre...

Ama keşke Ankaragücü' ne gitseydi...Vassel' le iyi ikili olabileceklerini düsünüyordum ben...

Kasımpasa ileri ikiliye dün 11 'de oynattığı 2 yabancı transfer yaptı...aynı zamanda da gecen yıl süper lige çıkan takımdan Erhan-Hüseyin Kartal ikilisini muhafaza ediyorlar...Bence orda da sans bulması zor gözüküyor ...

Neyse hayırlısı olsun her 2 taraf için de ne diyelim...

3 yorum:

  1. En iyisi olmuş, yaşı da hayli oldu zaten.
    Yedeğin yedeği olarak durmasından iyidir.

    YanıtlaSil
  2. shin ve de tadeu'nun yedek kaldıgı bir takımda oynama sansı cok azdı zaten...(gerçi ben hala shin' in turgay' dan 3-4 gömlek üstün oldugunu düsünüyorum)

    gökhan kiralansa daha iyi olurdu ama neyse artık...bize basarılar dilemek düser...

    YanıtlaSil
  3. kasımpasa vazgectiğini acıklamıs gökhan' dan...insallah Ankaragücü' ne gider...gecekonduyu biraz cıldırtsa da iglesias' dan falan daha iydir her konu da...

    YanıtlaSil