22 Ağustos, 2009

3. Hafta Rakibimiz: Ankaragücü


Ankaragücü kalesinde büyük ihtimal yine Serkan oynayacak...
Kendisi için süperlig'n en dengesiz kalecisi diyebiliriz...Bir maçta dünyaları çıkarır ondan sonrakinde ise amatorce goller yer...Değişik bir durum yani...adam 16 yasındayken Adanaspor' da kalecilik yapıyordu ama sonra hiç geliştiremedi kendisini...

Sağ bekte büyük ihtimal Elyasa oynayacaktır...Çünkü Henrique' nin cezası bitti...11' e dönünce de Hikmet Hoca Cihan' a bir kesik atıcaktır...

Sol bekte İlkem gibi bir tercih şansı olmasına rağmen Hikmet Karaman genc Kaan' a güveniyor...Ankaragüçlü arkadaslar kendisini pek beğenmeseler de ben merak ettim doğrusu ben bu çocuğu...bizim maçta da Kaan görev alacak herhalde...

Ankaragücü tandemi bize karsı Brezilyalılardan oluşacaktır...Henrique ve Padilha...Henrique ligimiz hakkındaki tecrübelerini Padilha' ya aktarmıstır muhtemelen...

Henrique benim şahsen beğendiğim bir oyuncu...çabuk,kuvvetli,birebirde kolay geçilmeyen, markaj özellikleri olan bir adam...zaman zaman pozisyon hataları yapsa da Padilha' nın onu tamamlayıcı özellikleri oldugu söyleniyor...Tandemdeki adamların aynı dili konusmaları büyük avantaj...

4 lü savunmanın önündeki 3' lü şu oyunculardan olusması muhtemel...Barboros-Semavi-Sosibo...

Barboros 3-4 mevkide oynayabilen farklı bir oyuncu...ama izlediğim maçlarda aşırı çirkef hareketleri ben de çok büyük bir antipati olusturdu...insallah sakatlık yasamayız...

Semavi ise hareketli bir oyuncu...topla ilişkileri iyi...mücadele gücü de oldukça yüksek ve tempolu bir oyuncu...

Sezon basında bize gelme durumu da vardı ama o Ankaragücünde kalıp 100.yıl kadrosunda yer almayı tercih etti...

Sosibo' nun ise sol ayaklı çizgide oynayabilen hareketli bir adam oldugu söyleniyor...Hikmet hoca kendisini sol bek olarak düsünüp ortada fiziki durumunu bilmiyorum ama Mustafa Er' e şans verebilir...
Kendisi stoper kökenlidir aslında...orta saha da savunma yönü oldukca iyidir...top kullanma özelliği de fena değildir...

Ceyhun Eriş Ankaragücü' nün hem kaptanı hem 10 numarası...kendisine ihanet eden adamlardan o da...Diyarbakır maçındaki gollerinden sonra şut atma hastalığına yakalanmıs tekrar...

İvankov maçtan kopmamalı...bu Ceyhun' unn ne yapacağı topu nereye atacağı pek belli olmaz...saçma sapan yerlerden şutlar atıcaktır...

İleri ikili de ise Vassel-İglesias ikilisinden vazgecmeyecektir Hikmet hoca...biri uzun biri kısa ideal bir ikili örneği işte...

İglesias'a Ömer kaptan adım attırmaz kolay kolay ama Vassel' i nasıl durdurucaz orası meçhul...

İkinci Youla vakasının yaşanma ihtimali de var aslında ama ben Ertugrul Hocanın Zapo-Ömer ikilisine pozisyon almayla alakalı özel çalışmalar yaptırdığını tahmin ediyorum...

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Burada Ankaragücü Bebbe' nin lisansını çıkartmıs...
İglesias' ı kesip yerine bu oyuncuyu oynatmayı düsünebilir Hikmet Karaman...

Bebbe her ne kadar gol vurusu olmayan bir adam olsa da deplasmanlarda süratiyle her türlü iş yapar...

2 yorum:

  1. solda murat duruer'de oynayabilir.hazırlık kampında fena bi performans göstermemiş , öyle duydum.

    YanıtlaSil
  2. ben zaten sezon basında murat banko oynar ankaragücü' nde...hatta sorumluluk verilirse takımı sırtlar diye düsünüyordum ama Hikmet Hoca ilk 2 maçta hiç süre vermedi ona...o yüzden yazma gereği duymadım ben de...

    YanıtlaSil