23 Ağustos, 2009

Maç sonrası Ankaragücü


ilk 10 dakika dısında Ankaragücü' nün pozisyon bulamamasında biraz Hikmet Karaman' ın payı var bana göre...

Maçın başında Ankaragücü' nün en yararlı transferi 1.60' lık Sosibo olmus diye düsünürken bu oyuncunun henüz 30. dakikada oyundan alınması maçı izleyen herkesi olduğu gibi beni de çok şaşırttı...Oyuna giren Bebbe de Vassel' in yanına değil sol kanada geçti...

O kanatta 1-2 kere topla çıktıysa da pas tercihlerinde başarılı olamadı...

Hikmet Hoca ikinci yarıya Ceyhun' u oyundan alarak başlaması da oldukça ilginç geldi bana...Ceyhun ilk yarıda çok fazla konussa da takımın hücum organizasyonlarında takımın beyni konumundaydı...bütün topları o dağıtıyordu...


Ankaragücü yenilerinden Handerson' unun ne oynadığını pek anlayamadım doğrusu...Maça Cihan' ın önünde ortasaha' nın sağında başlamasına ragmen 55. dakika da Cihan sakatlanınca savunmanın sağına geçti...
Bir de denenerek alındı adam...bizim gecen yıl ki transferleri hatırlattı bana kendisi...

Yerine giren Ufuk ise Semavi-Barboros ikilisinin önünde oynamaya çalıştı fakat çok fazla top ezdi o da...

Ankaragücü ikinci yarının tamamında Vassel- İglesias- Bebbe 3' lüsü ile oynadıysa da bu adamlara sadece şişirme toplarla destek olmaya çalıştı...

Onda da pek başarılı olamadı zaten...çok duragan oynadılar...tek skora isyan edenVassel' di ona da hep yüksek top atıldıgı için basarılı olamadı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder