23 Ağustos, 2009

Maçın ardından...




Maça koştura koştura son anda yetiştim...girdiğimde tam İstikal Marşı başlıyordu...Teksas Tribün' ndeki " Yiğidim Aslanım Burda Yatıyor" pankartını görünce gözlerim doldu...tüylerim diken diken oldu...

Seramoniden sonra ilk gördüğüm adam 5 numarayla Hüseyin olunca maçı izleme hevesim kaçtı bi anda...Bizim 11' e baktım Batalla olmamasına rağmen Ergiç vardı...Hikmet Karaman ise çıkarabileceği en defansif 11 i çıkarmıstı...orda ilk dikkatimi çeken 1.60 boyuyla Sosibo oldu...adama forma en az 3 beden bol geliyordu...:)

Maç hızlı başladı aslında...Ankaragücü ilk 10 dakikada 3 tane yüzde yüzlük pozisyon buldu...ama başrolde İvankov vardı...Zaten o pozisyonlardan sonra başka iş düşmedi kendisine...bi kaç yan topa çıktı o kadar...zaten birinde de boşa çıktı....

23. dakikada yanlıs hatırlamıyorsam Sercan' ın getirdiği topa Turgay vurdu Serkan çıkardı...bu da bizim ilk şutumuz derken Ali Tandoğan' ın kornerinde bomboş durumdaki Ömer yükseldi ve öne geçirdi bizi....

Sonra çok geçmeden tribünler karısınca tüm maç izleme hevesim kaçtı ki zaten baska da pozisyon olmadı adam gibi...Öyle kör dövüşü gibi orta alan mücadelesi şeklinde bitti maç...

Yazımı kısa kesiyorum şimdilik çünkü tribündeki olaylar gelince sinirlerim hopluyor...yarın daha ayrıntılı bir yazı yazmayı düsünüyorum...tabi sakinlesebilirsem....

2 yorum:

  1. İki takım taraftarları arasında mıydı, yoksa Bursa seyircisi kendi arasında mı kavga etti, hocam bir bilgin var mı?

    YanıtlaSil
  2. kendi arasında hocam yaa...
    biraz bilgi topluyorum da bugün bir yazı yazıcam konuyla alakalı...

    YanıtlaSil