19 Ağustos, 2009

Bursaspor: 2 İnegölspor:1


Takımımız İnegölspor' un sezon açılışına katıldı ve oynanan hazırlık maçında sahadan 2-1 galip ayrıldı...Gollerimiz 5. dakikada Muhammet Demir ve 85.dakikada Halil Zeybek kaydetti...

Maçtan sonra Ertuğrul Sağlam bu sezon ilçe takımlarımızın sahalarına gidip oralarda dostluk maçları oynayacağına dair açıklamada bulundu...


Rakibin zayıf olmasından dolayı kapsamlı bir maç yazısına gerek duymuyorum açıkçası...

Ancak bu maçın bana göre en önemli detayı Kirita- Batalla- Ergiç üçlüsünün ilk defa bir arada oynama sansını bulmus olmasıydı...

Bence bu üçlü bu yıl bizim orta sahamızı çok güçlü kılacak...diğer takımlara karşı büyük fark yaratmamızı sağlayacak ...basamak atlamamızda çok büyük katkıları olacak...

Kirita dinanizmiyle ; Hüseyin' in durağanlığından sıkılanlara...

İvan Ergiç tekniği , oyunu okuma yeteneği ve liderlik vasıflarıyla ; Bekir Ozan' dan her maç bir seyler bekleyip hayal kırıklıgı yasayanlara...

Pablo Batalla ise tüm Bursaspor taraftarlarına " ohh bee" dedirtecek bu sezon...Pablo hakkında daha çok güzel şeyler yazarım da şimdi açıkçası nazar değmesinden korkuyorum...:)...
Ama bi adam ayağına aldığı her topu nasıl olumlu kullanabilir yaa...

Valla ben çok etkilendim Batalla' nın İnegöl maçındaki performansından...
AsLında bu cuma yurt dısına çıkıcaktım, hatta biletimi de almıstım ama seyahatimi pazar gününe erteledim...Batalla' yı kesin izlemem lazım canlı canlı....:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder