17 Şubat, 2012

Eskişehirspor:5 Bursaspor:0 // A2 Ligi



Eskişehir'de A2 takımımız büyük bir hezimetle karşılaşmış. Bazı renktaşlarımız da Erkan Zengin, Bülent Ertuğrul, Akos Elek, Serdar Özbayraktar ve Burhan Eşer başta olmak üzere A takım destekli bir 11 ile sahaya çıktığı için kızıyorlar Eskişehir'e.
Çünkü bu mağlubiyetle Bursaspor'un gruptan çıkma şansı oldukça zora girdi. Fenerbahçe'nin son maçta kaybetmesi bizim de kazanmamız gerekiyor.

Ama asıl sorulması gereken soru bence şu olmalı..Bu ligin kurulma amacı ne?
Gruptan çıkmak mı? Hayır..Şampiyon olmak mı? Hayır..

Bu lig A takımda az oynayan ya da sakatlıktan yeni çıkmış oyuncuların maç kondisyonu kazanması, aynı zamanda da genç oyuncuların A takıma adapte olmalarını kolaylaştırmak için kuruldu.
Yani bu ligde netice değil hatice asıl önemli olan..

Çoğu takım bu lige sırt çevirdiği için uzun zamandır isyanlardaydım zaten. Bunu dile getirmeye niyetim olmasına rağmen bir türlü fırsat bulamamıştım.

Bence herkes Eskişehir gibi A takım destekli kadrolarla oynamalı bu ligde. Öyle oynamalı ki diğer genç çocuklar kendilerini geliştirebilsin.
Çok erken oldum havalarına giriyor yoksa genç veledler. Yukarda pabucun sandıkları kadar ucuz olmadığını öğrenmeleri için bu tarz hezimetler yaşamaları gerekiyor.
Velez Mostar maçından sonra ben oldum havalarına girmesi muhtemel oyuncular Eskişehir maçından sonra "Daha çok çalışmam gerekiyor" diyerek gitmişlerdir evlerine.

Bu bile bence büyük bir kazanç onlar açısından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder