21 Şubat, 2012

Bursaspor:2 İstanbul BB:1



Bu sezon ki en iyi futbollarımızdan birini oynadığımızı söyleyebilirim. Maça baskılı başladık, Suat Arslanboğa birazcık yürekli olsa henüz 3.dakidada 1-0 öne geçip, İBB de 1 kişi eksilebilirdi ama olmadı. O pozisyona bir hakem nasıl penaltı çal(a)maz aklım almıyor bir türlü. İbrahim Yazıcı'nın Pazar akşamı yaptığı açıklamalardan sonra dün akşam bir hakem faciası bekliyordum ama bu kadar insanın gözüne sokula sokula bir kıyımın ortasında kalacağımızı tahmin etmiyordum açıkçası.

Nitekim Batalla'nın korner atışında N'diaye'nin kafa vuruşu ile gölü bulmamız 3 puanın habercisi oldu. Bundan önce kendi sahamızda oynadığımız maçlarda en büyük sorunumuz golü erken bulamamamız oluyordu zaten. Gol gelmeyince rakibin direnci artıyor, bireysel yeteneğin ön plana çıkması gerektiği zaman dilimlerinde ise rakip Batalla'yı kilitleyince futbol tamamen kör dövüşüne dönüyordu. Dün akşam İBB de hücum etmek zorunda olduğundan ortaya seyir zevki yüksek bir mücadele çıktı.

Son dakikada Visca'nın golünden sonraki 3 dakika biraz sıkıntı geçmiş olsa da evine mutsuz dönen bir Bursasporlu yoktu dün. Cumartesi günü Samsunspor ile oynayacağız rakip kendi sahasında hücum futbolunu tercih etmesi çok yüksek ihtimal olduğundan yine zevkli bir mücadele izleyeceğiz. Vederson'un yokluğunu pek aramayız, Hakan Aslantaş Galatasaray ve Manisa maçlarında olduğu gibi orada yine formanın hakkını verecektir ama N'diaye bana göre çok büyük kayıp. Dün akşam da sahanın en iyilerinden biriydi zaten. Gol attığı için söylemiyorum, geldiği günden bu yana hücuma en yüksek katkı verdiği maçlardan biri oldu. Onun yerine herkes Ertuğrul Sağlam'ın Musa Çağıran'ı tercih edeceği üzerine hemfikir olsa da ben Musa'ya çok fazla güvenemiyorum.

Neyse önümüzde Samsun, Karabük ve Ankaragücü maçları var. Buaradan ilk yarı 4 puan çıkarmıştık, bu kez 3'te 3 yapıp ilk 8 iddiamızı kuvvetlendirebilecek miyiz bekleyip hep birlikte göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder