05 Temmuz, 2010

Ozan İpek


Tam da haftasonu tatilimi tamamlayıp, gündemde öne çıkan gelişmelerle ilgili detaylı bir yazı planlıyordum.
Bu yazımın da ilk muhattabı da herkesin tahmin ettiği gibi Ozan İpek olacaktı ki öncelikle oyuncumuzun resmi sitesinde yaptığı açıklamayı gördüm ve hararetim dindi bir anda..

Ozan İpek'in bu haberlerin çıktığı sırada ablasının düğünü sebebiyle Ankara'da bulunduğu ve o yüzden idmanlara çıkmadığını öğrendim çok yakın bir kaynaktan.

Haberi yapan haber1903 sitesi zaten bir ay kadar önce "Volkan Şen gönlündeki takımı açıkladı" şeklinde bir haber yapmış, İstanbul basını da bu haberi hiç çekinmeden okuyucularıyla paylaşmıştı.
Adamlar yıpratma çalışmalarını bu kez Ozan üzerinden ve de daha planlı ve programlı bir şekilde gerçekleştirdiler.

Zaten Ozan'ın o açıklamaları yapmış olması için IQ seviyesinin 1,5-2 arası falan olması gerekiyor. Ne demek "Beşiktaş Quaresmayı aldı, çok güçlü bir takım kurdu ben o yüzden Beşiktaş'a gitmek istiyorum."
Akıl sağlığı yerinde olan hiç bir kimsenin bu tarz saçma bir açıklama yapacağını zannetmiyorum zaten, ne yani Fenerbahçe Krasiç'i, Galatasaray Forlan'ı alırsa ne yapacak bu adam.
Saçma işte.

Adamların sebep-sonuç ilişkisi kurduğu olay başlı başına komedi zaten.
Ozan'ın ses kaydı diye sağda solda gezen videsonu dinleyince de twitter'a şöyle yazmıştım: " Ozan İpek Bursa'nın en gözde barlarında bira-sigara keyfi yapabilecek kadar akılsız bir adamdır, ama o tarz  ifadeler kullanabilecek kadar da "deli" değildir..salağın cevaplarını bir güzel montajlamış herifler."

Kaldı ki Ozan İpek mayıs ayında bitecek olan sözleşmesini henüz sezon bitmeden uzatmış futbolcudur, biz içimizden çıkmış ne adamlar gördük İstanbul sevdası yüzünden ihanet ederken gözünü bile kırpmayan.Üç-beş kuruş için sözleşmesini uzatmayan..

En popüler olduğu günlerde, hiç kimseye hesap vermeden gidebilecek durumdayken kendisini bu kulübe 2 yıl daha bağlayan sözleşmeyi imzalayan bu adam sırf Quaresma geldi diye mi Beşiktaş'a gidecek..
Yapmayın Allah aşkına, oyuncak olmayın şu Bizans oyunlarına..


Neyse fazla uzatmadan, işte Ozan İpek'in resmi sitesinden yaptığı basın açıklaması:
Hakkımda çıkan haberleri ve bu haberleri yapan kişileri kınıyorum!
- Söz   konusu telefon konuşmasında bana yapılan suçlama şekli çok utanç   vericidir!

- Yapılan röportajın büyük bir kısmı kesintiler halinde, bir çok   söyledigim söz ve arada geçen konuşmaların işlerine gelecek şekilde  ayarlanarak montajlanması halinde bahsi geçen internet sitesinde yayınlanmıştır!

- Yaşanan bu asılsız olayın   gerçek yüzü kesinlikle hakkımda yayınlanan konuşmayla alakası olmamaktadır!

- Bu   tamamiyle beni ve Bursaspor Futbol Kulübünü yıpratmak amacıyla yapılmış bir çok çirkin bir oyundur!

- Taraftarlardan tek isteğim bu tür oyunlara ve sipekülasyonlara   inanmamalarıdır!...

- Ben şampiyon olmuş bir takımın futbolcusuyum ve ben Bursaspor'da da çok mutluyum...

- Tek düşüncem bu sene için sezona iyi   hazırlanıp, lig de ve kupa da, avrupada başarılı olmaktır!...

- Yayınlanan  videodaki yayınlanmayan bir çok kesinti ve yapıştırmalar olduğunu ve  konuşmanın o hale montajlanarak getirildiğini birkez daha belirtmek isterim!

- Söyledigim  sözlerin bir çoğu malesef kesim ve montaj yapılarak sorular ve cevapların yerleri   degiştirilerek yapılmıştır!

- Bu düşürüldüğüm durum için tüm Bursaspor camiasından ve taraftarlarımızdan özür diliyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder