02 Temmuz, 2010

Hector Damian Steinert

Hangi yıldız gelecek lan acaba diye ellerimizi avustururken pazartesi gunu kulislere düştü Damian Steinert'in ismi.Herkes o kim hacı menajerler önermiştir olmaz öyle dalga gelmez bize derken bugun sabah kuş olup uçmus Gönlüferah'a yerleşmiş.

Bu iş bitmiş biten her transferin ardından iyi konuşmak adettendir. Kötü özelliklerini maçlar başladıktan sonra kötü oynadığı zaman yazmak uzere rafa kaldırıp iyi özelliklerinden bahsedelim.

Damian Steinert Arjantin'in Serdar Özkan'ıdır. Özellikleri de kariyeri de kafa yapısı da hemen hemen aynıdır. Sözün özü Serdar Özkan'dan hala ümidim var diyenlerdenseniz  sizin için gelsin efendim ''Hırsından çatlasın düşmanlar bizim de artık bir Serdar Özkan'ımız var'' :)

Arjantin Liginden Türkiye Ligine kabileler halinde futbolcu taşımakla görevli bir kamyoncu pardon menajer arkadaşımın kendisi hakkındaki goruslerini de noktası virgulune dokunmadan koyayım.

'' Osmancım bu adamdan çok ümitliydi arjantinliler. U-15'den U-18 e kadar Allah Allah Damian Steinert geliyor nidalarıyla izlenirdi bu adamın maçları. Sonra resmen sıçtı ben oldum havalarına girdi ama aslında cacığa hıyar bile olmamıştı :)Yetenek filan  iyi elemanda ama saha dışı ortamları fena.'' demiş  bize.

Herkesin ortak görüşü şudur ki bu adam kendini futbola verirde ben oynamak istiyorum arkadaş bu mereti yıldız olacam ulen derse kral olur bizde ama yok ben akıllanmadım gecelere akacam derse anca rakıya meze.

Ben yine de bu tarz yetenekli olup kariyeri düşüşte adamların Ertuğrul Hoca'nın elinde nasıl farklı dünyalara geçtiğini hepsinin bir anda 4-5 level attığını gören biri olarak umutluyum dayı bu adamdan.

Umarım hem Ertugrul hocayı mahçup etmez hem de bizim yüzümüzü güldürür.

Hoşgeldin Damian Steinert.

Not: Pazartesi cok canlı bir adam BURSA'DA olacak herkes ayık olsun :)


Raporsuz

3 yorum:

  1. ya usta ne bu pazartesi muhabbeti ya?!yine heveslendirip pazartesi sendromuna sokmasınlar bizi:S

    YanıtlaSil
  2. Pazartesiyi görmek lazım :)

    YanıtlaSil
  3. Olmaz ama böyle koskoca 2 gün var daha:)İpucu alsak?=)

    YanıtlaSil