17 Mayıs, 2010

ŞAMMPPİİİYYOOONN!!!



Önceki gece rüyamda kendimi Fenerbahçe formasıyla şampiyonluk kutlarken görünce totemlerin kralını yapıp maçı evde tek başıma ev arkadaşımın FB forması giyerek takip ettim.

Maçların 80.dakikalarına doğru fena olduğumu hissedince arkadaşlarımı çağırdım geldiler beni.
Yeni yeni kendime başladım.
Yarın da çok önemli iki finalim var.
Kafayı toparlayabilirsem ders çalışmaya çalışacağım.
Sabaha kadar uyku haram yani..

İlk fırsat bulduğumda becerebildiğim kadarıyla bir "şampiyonluk" yazısı yazmayı planlıyorum..
Allah başta hocamız olmak üzere tüm futbolcularımızdan razı olsun..
Bizi bu mutluluğu yaşattılar ya, istesinler canımı verelim bu saatten sonra..

Ama son olarak ne kadar kendimi frenlemeye çalışsam da şu gazoz kapağının mucidi William Painter'i anmadan geçemiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder