22 Kasım, 2011

Bursaspor:1 Samsunspor:0



Çok klasik olacak ama üç puandan çok daha fazlasını kazandık bu akşam. Zaten iyi futbol izleme gibi derdim yoktu şahsım adıma. Ama Samsun'a bu kadar çok pozisyon vereceğimizi de ön görmüyordum açıkçası.
Tüm bu anlarda Carson kalesinde adeta devleşti. 
Üstüne koymaya, bizi ipten almaya devam ediyor. Zamanla çok daha iyi olacak bundan hiç bir şüphem yok. Bu adamı düşünmeden etmeden acımasızca eleştirenlerin yüzü biraz az olsun yüzü kızarıyor mudur merak ediyorum. 

Maçı çok fazla enine boyuna konuşma gibi bir amacım yok.
Zaten öyle bir değerlendirme de yanlış olur. Önemli olan galip gelmekti, o yüzden mutluyuz. Bu galibiyet bizi sıralamada "4" basamak birden yükseltirken, lig ikincisi ile puan farkımızın sadece "4" olduğunu görmemizi sağladı. Yani öve öve bitirilemeyen Avrupa Kaplanları  "4" Fatih'in Aslanları ile ise sadece "3" puan önümüzdeler.

Bakmayın siz öyle bazı kesimlerin bu takımları gözü kapalı şişirmesine. Bu ülkede herkes karşısındaki neyi duymak isterse onu anlatır, bizim halkın da yüzde 90'ı da kendi değerlerine sahip çıkmayıp hayal dünyasında yaşamayı seçtiğinden kendilerine anlatılan masallara da inanmak zorunda kalıyorlar.

Bu takımın nerelerde nasıl puanlar bıraktığı düşüldüğünde aslında herşeyin o kadar kötü olmadığını görmemiz gerek. Ben umuyorum ki bu galibiyet futbolcularımızın özgüven seviyelerini yükseltecek ve özlediğimiz Bursaspor'u tekrar seyredebilmemizde etkin rol oynayacak.

Tabi bir de bu akşam sahalarımızda görmeye alışık olmadığımız bir olay yaşandı. Bir başkasının hakkını çalmanın marifet sayıldığı şu günlerde Turgay'ın yaptığı çookkk büyük bir alkışı hakediyor.

Ne yalan söyleyeyim ben de kesinlikle dürüst davranırdım diyemiyorum. Takımın içinde bulunduğu durum ortada. Ekmek gibi su gibi üç puana ihtiyaç duyulduğu şu süreçte hakem golü verdikten sonra onu kararından döndürmek gerçekten yürek işi. Helal olsun sana "Şampiyon" Turgay.

Şampiyon Güzel ve Masum Demek..Tıpki Annem Gibi..

*Pankart 16 Mayıs 2010'dan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder