11 Ocak, 2012

Görünen Köy..



Dün gece Mersin İ.Y. maçının 20.dakikadan itibaren BS TV'deki tekrarını izledim ve Adem, N'diaye, Stepanov üçlüsünün pas istatistiklerini tuttum..

Adem en çok Stepanov'a pas vermiş 6..Sonra Vederson'a 5..Sestak'a 4..

N'diaye en çok Basser'e pas vermiş 5...Sonra İbrahim'e 4..Carson'a 3..

Bu ikilinin Batalla'ya verdiği pas sayısı sadece 6..(Adem 4..N'diaye 2)

Adem 2 kere bomboş pozisyonda şut atmaya sıktıramış, N'diaye'nin iki karavanası var..

Adem sadece 1 kere dikine ara pası vermiş o da Sestak'a..N'diaye'nin dikine olumlu pası yok..

Stepanov'un 10'u olumlu 6'sı olumsuz olmak üzere 16 tane uzun pas girişimi var..

İbrahim'in ise 6'sı olumsuz 3 olumlu olmak üzere 9...

***

Bu takım resmen ortasahada takımın pas bağlantılarını hızlandıracak bir oyuncu eksikliği yaşıyor.

Oyun kalitemizi yükseltmek istiyorsak böyle bir takviyeye mutlak suretle ihtiyacımız var.

Israrla ortasahaya transfer düşünüyoruz açıklaması beklememe rağmen gidişat Pinto ile transferin kapatılacağı yönünde.

Eğer beklenen transfer gerçekleşmezse biz ancak Mersin maçındaki gibi galibiyetler alırız.

Önümüzdeki 16 maçın 7-8 tanesi yine çok rahat beraberlikle sonuçlanır.

Neyse çok fazla karamsar bir hava yaratmak istemiyorum, önümüzde Beşiktaş maçı var.

Kayseri, Mersin, Urfa maçları ile bu yıl ilk defa üst üste 3 maç kazandık.

Takımın havaya girmesi önemli.

Ama  yine de ben ortasahaya yapılabilecek bir transferin takımın gücünü hiç abartmadan %30-40 arttırabileceğini düşünüyorum.

Teknik heyet ne düşünüyor bilemiyorum ama görünen köy klavuz istemiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder